با عرض سلام خدمت کاربران عزیز وبسایت استاد ۹۸ . در این مطلب سورس پروژه ساعت آنالوگ با سی شارپ را برای دانلود قرار داده ایم . این پروژه ، سورس ساعت آنالوگ گرافیکی با ۶ استایل مختلف و زیبا میباشد . میتوانید از این سورس برای گرافیکی تر کردن پروژه های خود استفاده کنید . استایل های ساعت بصورت فایل های تصویری قرار گرفته اند که روی کامپوننت ست میشوند . سورس را در محیط Visual Studio 2010 یا بالاتر باز کنید.

آموزش استفاده :

بعد از دريافت فايل ، دو فايل GHNet.dll و GHNet.Win.dll را که در پوشه component+styles قرار دارد را در پوشه Bin از برنامه تان کپي کنيد.وارد محيط ويژوال استوديو شويد و در قسمت Toolbox راست کليک کنيد و Choost Items را انتخاب کنيد.در تب Net Framework Components روي دکمه Browse کليک کنيد و به قسمت پوشه Bin از برنامه تان وارد شويد و فايل GHNet.Win.dll را open کنيد.مشاهده ميکنيد که کنترل analogueClock به Toolbox اضافه شده است.اين کنترل را به برنامه تان درگ کنيد تا ساعت آنالوگ را در فرمتان مشاهده نماييد.
براي اعمال استايلهاي مختلف روي اين کامپوننت بايد عکسهايي را با پسوند PNG براي اين کامپوننت قرار دهيم.براي اينکار به قسمت properties کنترل ساعت آنالوگ برويد و روي آيتم styleimage کليک کرده و روي دکمه اي که در جلوي آن با … مشخص شده کليک کنيد.

در پنجره ظاهر شده روي دکمه Import کليک کرده و استايل مورد نظرتان را از عکسهايي که در پوشه styles (در پوشه component+styles قرار دارد) که در فايل دانلودي قرار دارد انتخاب کنيد.مشاهده ميکنيد که استايل ساعت تغيير کرده است.عکسهاي کلي از اين کامپوننت با استايلهاي مختلف بصورت زير است که ميتوانيد رنگ مورد نظرتان را نيز بر روي اين کامپوننت اعمال کنيد.

امیدواریم که سورس پروژه ساعت آنالوگ با سی شارپ مورد توجه کاربران گرامی قرار گیرد.

 

tttt

 

1 نظر ارسال شده
  1. علی گفت:

    با تشکر از زحمات شما…